Donderdag 30 juni, Vilacerio-Olveiroa, 22 km en 26.647 passen.

image

Oh jongens, wat kun je dan genieten van kleine dingen!
Dit is een foto van gisteren, maar op dit traject van Santiago naar Finesterre moet je goed plannen, na 10 km stilte hebben we verschrikkelijk genoten van onze picknick!
Vandaag hebben we hetzelfde ervaren. Wat een prachtige route: alsof de tijd heeft stilgestaan.

image

image

image

Alsof er na de Middeleeuwen niets is veranderd. De afstand deed ik met gemak en het traject was niet moeilijk. Het meest verrassende vond ik vandaag wel de boerderijtjes midden in het dorp, waar de koeienstal grensde aan de bloemetjestuin van de boerin!

image

Morgen de laatste lange dag…voordat ik zaterdag aankom in Finisterre!

Ik heb in totaal 966  km gelopen en het is nog zo’n 33 naar Finesterre!

Lieve groet, Tjitske

4 gedachtes over “Donderdag 30 juni, Vilacerio-Olveiroa, 22 km en 26.647 passen.

  1. Hoi Tjitske, ik reis met je mee naar het einde van de wereld, Zoals ik elke dag met je meegereisd heb. Het was prachtig. Dank voor je verhalen. Ik was weer voor even onderweg. Geniet van Fisterra. De vuurtoren ligt nog 3,5 km buiten het dorp. Loop er s’avonds naar toe voor de zonsondergang en als het even kan aan de andere kant terug. Buen Camino!!!

    Liked by 1 persoon

  2. Weer helemaal bij.
    Mooie foto’s ook. Die van het bos vond ik ook prachtig.
    Je ziet er gezond en gelukkig uit, daar ben ik blij mee.
    Geniet nog met volle teugen moeders!
    Dikke kus en veel liefs, nine

    Liked by 1 persoon

  3. Ach…nog 1 dag ..maar wat ben je een kanjer!!! Ik denk dat het ook heel raar is, dat je straks gewoon weer “normale dingen ” gaat doen…..ben ook heel benieuwd ..hoe dat gaat ?!?…Ik vind je verhalen en foto’s prachtig en ga dat zeker missen…..zet em op, nog eventjes….Liefs,x

    Liked by 1 persoon

  4. Geweldig Tjitske en wat zie je er goed uit en wat zijn je foto’s weer mooi. Geniet morgen dan maar extra van de laatste kilometers, ik heb genoten van je verhalen! Dankjewel daarvoor!
    Pelgrimsgroet, Elisabeth

    Like

Geef een reactie

