Vrijdag 24 juni, Ligonde – Melide, 21 km

image

Hahaha, en dan heb ik om een uur of negen tig leerlingen om mij heen. Gisteren in Ligonde gestopt om de routes anders in te kleden en zodoende de vele schoolkinderen te ontlopen! Vanochtend eerst 9 kilometer gelopen voor de eerste stop en wat denk je: halen we de schoolkinderen in! Bij de tweede stop kwam een groepje me zelfs interviewen. Het voelde nog wel vertrouwd ook. Voor de rest mooi gelopen. Het eerste gedeelte en laatste gedeelte alleen gelopen. Het wordt misschien tijd om vanaf morgen weer helemaal alleen te lopen. Ik merk aan mijn voeten dat ik voorzichtig moet zijn en niets moet forceren. De vermoeidheid begint nu op te spelen. Duitse Theresia stuurde vandaag een foto. Zij is in Santiago. Het aftellen is voor mij nu ook begonnen. Nog 3 dagen lopen en ik ben in Santiago!
Op het eind van de middag hebben we met z’n vijven een biertje gepakt. Het is hier de gewoonte dat je er

een hapje bij geserveerd krijgt. Eerst kregen we al een nootje en een chipje en zelfs nog een soort slaatje erbij. Bij het tweede rondje kregen we varkensoren geserveerd! Alleen Jan heeft zijn bordje leeg gegeten!

image

Ik heb in totaal 831 km gelopen en het is nog 53 km naar Santiago toe!

Lieve groet, Tjitske

4 gedachtes over “Vrijdag 24 juni, Ligonde – Melide, 21 km

  1. He jakkie bah, varkensoren. Wel geprobeerd?
    Enne, wel goed op jezelf letten he. ff rustug ouwe! take a chillpill.
    Ik scroll ondertussen naar boven en jeetje, ik ben alweer bij.
    Jan-Willem vraagt me soms wat er zo grappig is, ik lach vaak. Ook maak ik vaak geluiden in de trant van Ooooooh en Oeeeeeh en Woaaaah.
    Zo mooi moeders.
    Heel veel liefs, dochters.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

